Το κρύο νερό αυξάνει την καύση θερμίδων

 

Η λήψη κρύου νερού μπορεί να αυξήσει την καύση θερμίδων. Ισραηλινοί ερευνητές έδωσαν ένα ποτήρι κρύου νερού σε κορίτσια 9 ετών και μέτρησαν το βασικό μεταβολικό ρυθμό. Βρήκαν πως το ποτήρι νερού είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση του βασικού μεταβολικού ρυθμού κατά 1 θερμίδα ανά λεπτό για μια περίπου ώρα. Μπορεί αυτή η αύξηση να μην είναι πάρα πολύ μεγάλη, αλλά είναι σημαντική αν αναλογιστεί κανείς ότι οι θερμίδες που καίμε την ημέρα είναι επρίπου 1.5 θερμίδες ανά λεπτό της ώρας. Το κρύο νερό μπορεί να μην είναι το μαγικό φίλτρο για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας, αλλά μπορεί να βοηθήσει μέχρι ένα βαθμό. Οι ερευνητές βρήκαν παραπλήσια αποτελέσματα και σε ενήλικα άτομα.

 

Τροφές που παχαίνουν

 

Ο τρόπος ζωής ενός ατόμου έχει άμεσες επιδράσεις στη ρύθμιση του σωματικού βάρους. Τα αποτελέσματα μιας εκπληκτικής εργασίας που έγινε στο πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και εξέτασε πάνω από 120 χιλιάδες άτομα για μια περίοδο 25 ετών είναι άκρως ενδιαφέροντα. Η αύξηση του σωματικού βάρους είναι περίπου 1.5 κιλό για κάθε 4 χρόνια ζωής. Οι διατροφικοί παράγοντες που συντέλεσαν στην αύξηση του σωματικού βάρους περιλαμβάνουν τα πατατάκια (0.7 κιλά), αναψυκτικά με ζάχαρη (0,4 κιλά) και αλλαντικά (0,3 κιλά). Οι τροφές που συντελούν στη μείωση του σωματικού βάρους περιλαμβάνουν τα λαχανικά (0,1 κιλό), τροφές ολικής άλεσης (0,2 κιλά), φρούτα (0,25 κιλά), ξηροί καρποί (0,3 κιλά) και γιαούρτι (0,4 κιλά). Η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας είχε σαν αποτέλεσμα τη μείωση του σωματικού βάρους κατά 0,7 κιλά ενώ η παρακολούθηση τηλεόρασης αύξησε το σωματικό βάρος κατά 0,2 κιλά. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας αυτό που πρέπει να κάνει κάποιος για να ελέγξει το σωματικό βάρος είναι να τρώει περισσότερο γιαούρτι, ξηρούς καρπούς προϊόντα ολικής άλεσης, φρούτα και να ασκείται και να αποφεύγει τα πατατάκια, τις τηγανητές πατάτες, τα αναψυκτικά με ζάχαρη και το κόκκινο κρέας.

 

Η υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας αυξάνει το βάρος

 

Η ναρκοληψία, δηλαδή η υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας, είναι πολύ συχνή στα άτομα που πάσχουν από υπνική άπνοια. Η παχυσαρκία συνδέεται με την υπνική άπνοια. Ερευνητές από τη Φλόριντα στις ΗΠΑ βρήκαν πως η ναρκοληψία συνδέεται με χαμηλά επίπεδα μιας ουσίας που ονομάζεται ορεξίνη. Τα χαμηλά επίπεδα της συγκεκριμένης ουσίας συνδέονται με χαμηλή ενεργότητα του φαιού λιπώδους ιστού και, κατ’ επέκταση, χαμηλό μεταβολικό ρυθμό, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το σωματικό βάρος. Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης εργασίας προέρχονται από πειράματα που έγιναν σε ποντίκια και θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε αν ισχύουν και για τους ανθρώπους.

 

Εκχυλίσματα πράσινου τσαγιού προστατεύουν εναντίον του οξειδωτικού στρες

 

Τα κύτταρα παράγουν ορισμένες ουσίες, οι οποίες ονομάζονται ελεύθερες ρίζες, που μπορεί να καταστρέψουν τις κυτταρικές μεμβράνες, το DΝΑ, να επηρεάσουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και να οδηγήσουν και σε πρόωρο κυτταρικό θάνατο. Οι ελεύθερες ρίζες αυξάνονται κατά πολύ με την άσκηση, και αυτό μπορεί να έχει δυσμενείς επιπτώσεις για την υγεία του ασκούμενου. Ωστόσο, ο οργανισμός ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της άσκησης αυξάνοντας άλλες ουσίες, που αντιπαρέρχονται των ελευθέρων ριζών, ουσίες που ονομάζονται αντιοξειδωτικά. Πολωνοί ερευνητές βρήκαν πως το εκχύλισμα του πράσινου τσαγιού εμπεριέχει αντιοξειδωτικές ουσίες και μπορεί να προλάβει την εμφάνιση του οξειδωτικού στρες σε νεαρά ασκούμενα άτομα. Το εκχύλισμα του πράσινου τσαγιού είναι πολύ αποτελεσματικό και μπορεί να βοηθήσει εναντίον της παχυσαρκίας, να αυξήσει τα επίπεδα ενέργειας του ατόμου και να βελτιώσει το αντιοξειδωτικό σύστημα.

 

Τα αμινοξέα κάνουν τα ποντίκια να ζουν περισσότερο

Μελέτες που έγιναν σε ζώα έδειξαν ότι η καθημερινή λήψη συμπληρωμάτων αμινοξέων διακλαδισμένης αλυσίδας και το νερό βοηθούν στη μακροζωία. Επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Τέξας της Ιατρικής Σχολής συμπέραναν, μετά από ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, ότι τα συμπληρώματα αμινοξέων αυξάνουν την πρωτεϊνική σύνθεση και συμβάλλουν θετικά στην επισκευή των κυττάρων. Τα αμινοξέα διεγείρουν ένα σημαντικό βιοχημικό μονοπάτι για την πρωτεϊνική σύνθεση (mTORC μονοπάτι). Τα συμπληρώματα αμινοξέων βοήθησαν, επίσης, τα ζώα να παράγουν περισσότερα μιτοχόνδρια στην καρδιά και στα κύτταρα σκελετικών μυών (τα μιτοχόνδρια είναι το εργοστάσιο των κυττάρων). Οι ερευνητές υποθέτουν ότι τα συμπληρώματα αμινοξέων διακλαδισμένης αλυσίδας ίσωςνασυντελούνστημακροζωία των ανθρώπων.

Οι φαρμακοβιομηχανίες κυκλοφορούν στο εμπόριο φάρμακα Ωμέγα 3 με συνταγη

 

Τα λιπαρά οξέα Ωμέγα 3 που υπάρχουν σε λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός και οι σαρδέλες, μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας νόσου, χαμηλώνοντας τα επίπεδα των επικίνδυνων λιπιδίων στο αίμα. Η γιγαντιαία φαρμακευτική εταιρεία GlaxoSmithCline έβγαλε στην αγορά ένα φάρμακο ωμέγα 3 που χορηγείται κατόπιν συνταγής, το Lovaza, και οι πωλήσεις του έφτασαν τα 1 δισεκατομμύριο δολάρια τον περασμένο χρόνο. Το φάρμακο κοστίζει στους καταναλωτές 400 δολάρια μηνιαίως, κόστος σημαντικά υψηλότερο σε σχέση με τα υπόλοιπα φάρμακα ωμέγα 3 που διατίθενται χωρίς συνταγή. Λίγα στοιχεία υπάρχουν που να αποδεικνύουν ότι το φάρμακο αυτό είναι καλύτερο από τα υπόλοιπα συμπληρώματα ωμέγα 3 που κυκλοφορούν.

 

Η κρεατίνη βελτιώνει τη λειτουργία της μνήμης και την ευφυΐα

 

Η συμπληρωτική λήψη κρεατίνης μπορεί να σε κάνει έξυπνο. Η κρεατίνη είναι ένα συμπλήρωμα το οποίο το παίρνουν οι αθλητές που θέλουν να βελτιώσουν την απόδοσή τους σε αθλήματα ισχύος. Μπορεί να την πάρει κανείς από τροφές όπως το κρέας, το ψάρι και άλλες ζωικές τροφές. Η αποτελεσματικότητα της κρεατίνης οφείλεται στο γεγονός ότι μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα της φωσφοκρεατίνης. Η φωσφοκρεατίνη είναι μια ουσία που χρησιμοποιείται για την παραγωγή ενέργειας. Η φωσφοκρεατίνη είναι επίσης πολύ σημαντική για τη λειτουργία του εγκεφάλου και των μυών. Οι χορτοφάγοι μπορεί να έχουν χαμηλά επίπεδα φωσφοκρεατίνης. Ερευνητές από την Αυστραλία βρήκαν πως η συμπληρωματική λήψη μονοϋδρικής κρεατίνης βελτίωσε την μνήμη σε χορτοφάγους και το χρόνο αντίδρασης τόσο σε χορτοφάγους όσο και μη-χορτοφάγους αλλά δεν είχε καμία επίδραση στον τρόπο επικοινωνίας. Η συμπληρωματική λήψη κρεατίνης μπορεί να βελτιώσει ορισμένες πνευματικές λειτουργίες στους χορτοφάγους.

 

Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα σε υδατοδιαλυτές ταινίες

 

Τα συμπληρώματα διατροφής σε λιπαρά οξέα ωμέγα 3 μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων και να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους. Το ιχθυέλαιο είναι η καλύτερη πηγή. ∆υστυχώς, σε πολλούς ανθρώπους δεν αρέσει να καταναλώνουν τα μεγάλα χάπια ιχθυελαίου. Η Nordic Naturals δημιούργησε μια υδατοδιαλυτή ταινία λιπαρών οξέων ωμέγα 3, η οποία μπορεί να διαλυθεί σε ποτό ή να διασκορπιστεί επάνω σε φαγητό. Τα ωμέγα 3 είναι από πρώτα σε πωλήσεις συμπληρώματα διατροφής στον κόσμο. ∆εν είναι βέβαιο αν οι καταναλωτές θα αποδεχθούν το νέο αυτό είδος συμπληρωμάτων.

 

Η Λευκίνη εμποδίζει την απώλεια μυϊκού Ιστού που επέρχεται με τη γήρανση

 

Οι ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας συνήθως χάνουν μυϊκή μάζα μεγαλώνοντας εξαιτίας της απώλειας της όρεξης και των αλλαγών που γίνονται στον μεταβολισμό. Μερικές από τις αλλαγές αυτές περιλαμβάνουν τη φλεγμονή, την αντίσταση στην ινσουλίνη και τη χαμηλή παραγωγή τεστοστερόνης. Η απώλεια μυϊκού ιστού, που ονομάζεται σαρκοπενία, μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα της ζωής και να έχει απειλητικές επιπτώσεις στην υγεία του ατόμου. Η λευκίνη είναι ένα από τα αμινοξέα διακλαδισμένης αλυσίδας, πολύ σημαντικό για την πρωτενεϊνοσύνθεση και για τις επιδόσεις κατά την άσκηση. Αποτελεί σημαντικό δομικό στοιχείο για την μυϊκή υπερτροφία και αποτελεί ερέθισμα για το βιοχημικό μονοπάτι (Mtor) που διεγείρει τη σύνθεση πρωτεϊνών. Η λευκίνη είναι ένας σημαντικός διεγέρτης για τη σύνθεση πρωτεϊνών και επίσης ευνοεί τη μυϊκή υπερτροφία στους πολύ γυμνασμένους bodybuilders.

 

Η προπόνηση με βάρη μετά από αερόβια γυμναστική αυξάνει περισσότερο την τεστοστερόνη

 

Το αερόμπικ και η προπόνηση με βάρη αυξάνουν τις αναβολικές ορμόνες και πολλοί άνθρωποι ενσωματώνουν και τα δύο είδη γυμναστικής στις προπονήσεις τους. Μια μελέτη του Πανεπιστημίου Navarre στην Ισπανία, ανακάλυψε ότι η τεστοστερόνη αυξάνεται περισσότερο στους ανθρώπους που κάνουν αερόμπικ πριν τις ασκήσεις με βάρη απ’ ότι σε αυτούς που κάνουν πρώτα ασκήσεις με βάρη και μετά αερόμπικ. Αυτές ήταν βραχυπρόθεσμες αλλαγές έτσι δεν είναι ξεκάθαρο για το αν η σειρά των ασκήσεων επηρεάζει τα οφέλη από την προπόνηση. Peak strength development απαιτεί προπόνηση υψηλής έντασης, επομένως τα αποτελέσματα αυτά δεν ισχύουν για έμπειρους αθλητές δύναμης. Μπορεί, όμως κάτι τέτοιο να ισχύει για τους bodybuilders.

 

Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS

 

Κονσόλα Αποσφαλμάτωσης του Joomla!